Magasin nga laraw
Magasin nga laraw
Ang Pagdesinyo Pag-Usab Sa Tatak

InterBrasil

Ang Pagdesinyo Pag-Usab Sa Tatak Ang inspirasyon alang sa pag-usab sa hunahuna sa brand ug pag-usab sa plano mao ang mga pagbag-o sa modernisasyon ug panagsama sa kultura sa kompanya. Ang laraw sa kasingkasing dili na mahimo’g gawas sa tatak, nga makapadasig sa panag-uban sa sulud sa mga empleyado, apan sa mga kostumer usab. Usa ka hiniusa nga panaghiusa tali sa mga benepisyo, pasalig ug kalidad sa serbisyo. Gikan sa porma hangtod sa mga kolor, ang bag-ong laraw naghiusa sa kasingkasing sa B ug ang krus sa kahimsog sa T. Ang duha ka mga pulong nga nag-uban sa tunga nga naghimo sa logo nga sama sa usa ka pulong, usa ka simbolo, nga naghiusa sa R ug B sa ang kasing kasing.

Ang Laraw Sa Brand

EXP Brasil

Ang Laraw Sa Brand Ang laraw alang sa brand nga EXP Brasil naggikan sa mga prinsipyo sa mga kompanya ug panaghiusa. Ang pag-apud-apod sa sagol tali sa teknolohiya ug disenyo sa ilang mga proyekto sama sa kinabuhi sa opisina. Ang usa ka elemento sa typography nagrepresentar sa unyon ug kusog sa kini nga kompanya. Ang laraw X sulat nga lig-on ug hiniusa apan kaayo nga kahayag ug teknolohiya. Ang tatak nagrepresentar sa kinabuhi sa studio, nga adunay mga elemento sa mga letra, pareho sa positibo ug negatibo nga wanang nga naghiusa sa mga tawo ug disenyo, indibidwal ug kolektibo, yano sa teknolohiya, magaan ug lig-on, propesyonal ug personal.

Ang Set Sa Kape

Riposo

Ang Set Sa Kape Ang laraw sa kini nga serbisyo giinspirar sa duha ka mga eskwelahan sa sayong bahin sa ika-20ng siglo ang German Bauhaus ug ang Russian avant-garde. Ang estrikto nga diretso nga geometry ug maayo nga nahunahuna nga panghunahuna hingpit nga nahiuyon sa diwa sa mga pagpadayag sa mga panahon: "kung unsa ang kasayon matahum." Sa parehas nga panahon sa pagsunod sa mga modernong uso ang tigdesinyo naghiusa sa duha nga magkalahi nga mga materyales sa kini nga proyekto. Ang klasiko nga puti nga porselana nga gatas gipuno sa mga mahayag nga lids nga ginama sa gabus. Ang pag-andar sa disenyo gisuportahan sa yano, sayon nga pagdumala ug sa kinatibuk-an nga paggamit usab sa porma.

Balay

Santos

Balay Ang paggamit sa kahoy ingon nga nag-unang elemento nga nakabuhat, ang balay gibalhin sa duha nga lebel sa seksyon, nga naghimo og usa ka gilaw nga atop aron mahiusa sa konteksto ug gitugotan ang natural nga kahayag. Ang doble nga wanang sa kahitas-an nagpahayag sa relasyon sa us aka salog, sa ibabaw nga salog ug sa talan-awon. Ang usa ka metal nga atop sa atop sa kalangitan molupad, nga mapanalipdan kini gikan sa sulud sa adlaw sa kasadpan ug pormal nga pagtukod pag-usab sa gidaghanon, nga nag-frame sa panan-awon sa natural nga palibot. Ang programa gipakita pinaagi sa pagpangita sa mga gamit sa publiko sa salog ug pribado nga gamit sa taas nga andana.

Ang Mga Muwebles Plus Fan

Brise Table

Ang Mga Muwebles Plus Fan Ang Brise Table gidisenyo uban ang usa ka pagbati sa responsibilidad alang sa pagbag-o sa klima ug usa ka tinguha nga magamit ang mga fans kaysa mga air conditioner. Inay sa paghuyop sa kusog nga hangin, nagpunting kini sa pagbati nga bugnaw pinaagi sa paglibut sa hangin bisan sa pagkahulog sa air conditioner. Uban sa Brise Table, ang mga tiggamit mahimo’g makakuha mga pipila ka hangin ug gigamit ingon usa ka side table sa parehas nga oras. Ingon usab, kini hingpit nga naglibut sa kalikopan ug naghimo sa luna nga labi ka matahum.

Ang Titulo Sa Pagbukas

Pop Up Magazine

Ang Titulo Sa Pagbukas Ang proyekto usa ka panaw aron usisaon ang mga isyu sa Escape (tema alang sa 2019) nga abstractly ug likido, nga nagpakita sa mga pagbag-o, bag-ong mga butang ug sangputanan gikan niana. Ang tanan nga mga biswal limpyo ug komportable nga bantayan, sukwahi sa dili komportable nga kamatuoran gikan sa buhat nga nakaikyas. Ang laraw kanunay nga nagbag-o ug ang mga morphing nga porma sa animation nagrepresentar sa aksyon sa pagbuut, nga gipahinabo sa usa ka lahi nga kahimtang. Ang pagkalagiw adunay lainlaing mga kahulugan, interpretasyon ug ang punto sa pagtan-aw magkalainlain gikan sa dula sa seryoso.